آخرین اخبار

توضیح شهردار باشت در مورد یک کلیپ و عذرخواهی متفاوت از مردم؟!

شهردار باشت گفت: به جای سایر اداراتی که کار خود را به درستی انجام نمی‌دهند از مردم عذرخواهی می‌کنم.-

اشتراک گذاری
01 آذر 1402
کد مطلب : 9662

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از باشت شهردار باشت در خصوص بارندگی اخیر و بحرانی که ایجاد شده بود چنین توضیح داد که اقدامات پیش از بارندگی نظیر لایروبی و پاکسازی کانال ها، بهسازی آبراه‌ها و مسیر آب های سطحی در شهر باشت نیز صورت گرفته است.

سید رضا حسینی در خصوص خبر خبرگزاری فارس با عنوان «باشت فقط یک قدم تا بحران– اینجا کلیک کنید» گفت: راجع به آب گرفتگی مرکز شهر باشت که مشکل دیرینه و بیش از ۴۰سال گذشته است ما راه درمان را پیدا کردیم و با ساعتها کار کارشناسی خروجی آن به احداث کانال دفع آب های سطحی از چهار راه کتاب تا ابتدای بلوار تل مویزی به طول حدودا ۲ کیلومتر منجر شد.

وی توضیح داد که فاز اول آن به طول ۱۰۰۰ متر به اتمام رسید اما فاز دوم که البته بخش مهمتر کار هست و بیشتر آب‌های سرگردان مرکز شهر با اتمام فاز دوم به کانال جدید هدایت و مشکل ۴۰ساله شهر حل خواهد شد به زودی آغاز می‌شود.

حسینی در خصوص کنده کاری و بریدگی آسفالت  توسط ادارات خدمات رسان ( آبفا..گاز و…) در برخی از معابر که چند هفته پیش تاکنون خصوصا بعداز بارندگی اخیر و نشست آن باعث مزاحمت برای شهروندان شده است گفت: به اطلاع همشهریان می رسانیم همه کنده کاری هاتوسط برخی ادارات دیگر انجام شده و شهرداری مطلقا نقشی  نداشته اما در این زمینه بارها به متولیان یعنی ادارات خدمات رسان تذکر کتبی وشفاهی دادیم که بعداز اتمام کارشان محل کنده کاری ها را ترمیم کنند.

وی گفت: ولی متاسفانه گاها با تاخیر ترمیم و تسطیح می کنند که باعث نگرانی مردم می شود که رسما از طرف خودم و سایر ادارات خدمات رسانی که به وظیفه خود به موقع عمل نمی کنند عذرخواهی می کنم و همینجا متذکر می شویم از این پس هیچ استعلامی را از سایر ادارات بدون تضمین پاسخ نخواهیم داد.

شهردار باشت خاطرنشان کرد: با وجود همه سختیها و تحویل گرفتن شهرداری با بدهی ۲۵ میلیارد تومانی و هزینه های جاری ۸۰ درصدی در شهرداری، کارهای خوبی انجام و یا درشرف انجام است و به تدریج خدمات بیشتری به همشهریان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 2 =